Իմ ընկեր Նեսոն 1

1.Դուրս գրի՛ր անծանոթ բառերը և բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր:
Միանգամայն- Բոլորովին, ըստ ամենայնի:
Տուտ-Կենդանիների՝ մանավանդ սողունների պոչ:
Նստոտում-նստել
Պլշում-զարմանալ
Տաշտ-Երկարավուն խորունկ փայտե աման


2.Դու ինչե՞ր ես անում ընկերներիդ հետ բակում:
Ես ընկերներիս հետ բակում ֆուտբոլ եմ խաղում։ Միմյանց հետ պտտվում ենք, բռնոցի, պահմտոցի խաղում:


3.Գրի՛ր ընկերներիդ անունները:
Գուրգեն, Գրիգոր, Արամ, Առնո, Ռոբերտ, Դանիել, Ալեքս:


4.Ինչպիսի՞ն է Նեսոն այս հատվածում:
Նեսոն բարի, ուրախ, հեքիաթասեր և ընկերասեր է:

Իմ ընկեր Նեսոն II հատված

Առաջադրանքներ
1.Դուրս գրի՛ր անծանոթ բառերը և բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր:

Մանեթ-թղթադրամ
Ունևոր-Հարուստ
2.Դուրս գրի՛ր այն հատվածը, որտեղ պատմում է Նեսոյի և մյուս ընկերների մասին:

3.Պատմի՛ր դպրոցիդ մասին: Ի՞նչ եք անում ընդմիջումներին:
Իմ դպրոցը շատ հետաքրքիր դպրոց է: Ես սիրում եմ իմ դպրոցը: Իմ դպրոցում շատ եմ սիրում նկարել և մաթեմատիկա անել: Մենք նայեւ դպրոցում ասովորող-սովորեցնող նախագիծ ենք անում: Ընդմիջումներին մենք խաղում ենք և նկարում ենք:


4.Ինչպիսի՞ն է Նեսոն այս հատվածում:
Նեսոն այս հատվածում աղքատ էր, տխուր և լացում էր:

Իմ ընկեր Նեսոն III

Առաջադրանքներ
1.Դուրս գրի՛ր անծանոթ բառերը և բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր:

Տվավ-Տալ
Զուգվել-գեղեցկանալ
Վարժապետ-ոսուցիչ
Վարժուհի-ուսուցչուհի
Ծիկրակել-Մի բանի ետևից՝ արանքից՝ տակից թաքուն նայել, ծիկ անել
Մտերիմ-Շատ մոտիկ, սրտակից
Սրախոսություն-սուր խոսել


2.Պատմիր ընկերոջդ մասին:
Իմ ընկեր Գուրգենը շատ բարի, օգնող մարդ է: Ընդմիջումներին մենք իրար հետ զրույցում էնք: Ես շատ ուրախ եմ, որ գտել եմ այսպիսի ընկեր:


3.Դուրս գրի՛ր այն հատվածը, որտեղ պատմում է հեղինակի հագուստի մասին:

4.Ինչպիսի՞ն է Նեսոն այս հատվածում:

Իմ ընկեր Նեսոն V

1.Դուրս գրի՛ր անծանոթ բառերը և բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր:

Չարքաշ-ծանր կյանք

Իսկույնևեթ- Անմիջապես, տեղն ու տեղը, հենց նույն պահին:

Աղաղակ-Բարձր՝ խառնաշփոթ ձայներ, աղմուկ, գոռում-գոչում

Հաչա-փայտ

Թոկ-պարան

2. Ինչպիսի՞ն է Նեսոն այս հատվածում:

Նեսոն այս հատվածում միամիտ, մաքուր, հեքիաթասեր, և գերանների վրա նստած:

3.Ի՞նչ խորհուրդ կտաս Նեսոյին:

Նեսո ջան, ես խնդրում եմ չլինես անգրագետ, խաբեբա, և գող: Խորհուրդ եմ տալիս, նեսո ջան, որ լավ մարդ լինես և կրթվես, սովորես ընկերներիցդ:

4.Ինչպիսի՞ ընկեր ես դու: Պատմի՛ր քո և ընկերոջդ հարաբերությունների մասին:

Ես ու իմ ընկեր Գուրգենը շատ լավ ընկերներ էնք 1-ին դասարանից: Չեմ հիշում ոնց ծանոթացանք, բայց իմ ընկերոջ հարաբերությունը իմ հանդեպ շատ լավն է: Մենք իրար հետ դաս էնք անում և խաղեր ենք հորինում:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *